Здравије опције шећера које ублажавају симптоме ПМС-а

ПМС је период у којем су жене нарочито осетљиве, па им се зато јавља честа промена расположења и знатно већа потреба за храном, нарочито за слаткишима.

Првенствено се јавља повећана потреба за слаткишима. Како је спречити, и да ли је то могуће? Како се одрећи чоколаде са кексом?

Први корак јесте да признамо сами себи да претерујемо са уносом слаткиша, нарочито чоколаде, други корак је да желите да престанете то да радите. Ово су предлози како да смирите нагоне за разним калоричним слаткишима.

Најздравији избор су свеже воће и поврће. Јабуке, крушке, ананас, банане. Витамин Б6 који се налази у банани регулише ниво глукозе у крви која утиче на расположење. Можете пробати и здраве куглице од банана, рецепт је практичан, брз и једноставан.

Све што вам је потребно јесу две банане, без додавања шећера. Изгњечите их виљушком, направите куглице, оставите их у фрижидеру неколико сати да се стегну. Примамљиво, здраво и укусно, зар не?

Суво грожђе: Истина да на око не изгледа спектакуларно, али је веома здраво. Оно је богато влакнима и због тога помаже у “чишћењу” пробавног тракта. Чисти токсине и друге врсте отпадних материја из гастроинтестиналног тракта и одржава здравље пробавног тракта.

Суве смокве: Било да су свеже или суве, веома су корисне за здравље, јер су пуне витамина. Суве смокве су довољно слатке, хранљиве, богате антиоксидантима и фитонутријентима.

Ораси: Богати су протеинима и незасићеним здравим мастима. Ова омиљена грицкалица садржи четири до 15 пута више витамина Е него други орашасти плодови. Прехрана богата орасима и ораховим уљем може припремити организам за боље подношење стреса.

Црна чоколада: Црна чоколада, једина посластица која је дозвољена и током дијете, јер нема додате масти и шећер, само, наравно, не би требало претеривати са њом.

Микс пистаћа, ораха и црне чоколаде – укусно је – уверићете се у то чим будете пробали.

Житарице и млеко: Њих можете засладити уз мало меда или цимета.

Аутор: Данас / Фото: Пиxабаy