Ово су најбоље намирнице за раван стомак

Сви знамо да је једини начин за постизање равног стомака редовно вежбање у комбинацији са правилном исхраном. Али, физичка активност сама по себи не може много да уради, ако упорно једемо храну која нас надима и која се тешко вари. Постоје намирнице које ће вам помоћи да остварите жељени обим струка много брже, а ово је десет најбољих примера.

1. ГРЧКИ ЈОГУРТ / КИСЕЛО МЛЕКО

Грчки јогурт је одлична ствар за мршављење, а недавно је почеао да се појављује и на нашем тржишту. Међутим, и старо, добро кисело млеко је одлично, зато што је пуно добрих пробиотика. Смањиће осећај надутости, а притом ћете се осећати сито дуже. Ако желите да од киселог млека направите укусну ужину, додајте мало воћа и природне стевије.

2. БОБИЧАВО ВОЋЕ

Бобичасто воће нема пуно шећера, али зато има пуно антиоксиданата, па зато представљају идеалну грицкалицу или ужину. Сваког дана поједите једну шољу овог воћа за ужину, и приметичете да ће вас лепо заситити. Бобичаво воће подстиче метаболизам, стабилише ниво шећера у крви и смањује надутост. Тако да, овог лета, слободно уживајте у боровницама, малинама, купинама…

3. ЈАЈА

Јаја представљају једну од најбољих намирница ра раван стомак, јер су пуна протеина. Амино киселине које се налазе у јајима одличне су за мршављење, тако да немојте да избегавате кајгану за доручак. Засправо, ако додучкујете јаја, мање ћете јести у току дана, и мања је вероватноћа да ћете имати нападе глади.

4. КОШТУЊАВО ВОЋЕ

Да, коштуњаво воће има пуно масти, али ако га конзумирате умерено, може да вам помогне да брже постигнете жељену тежину. Десетак ораха, бадема или лешника представљају одличан начин да унесете здраве масти у организам, и најбоље би било да то радите сваког дана. Поред здравих масноћа, у коштуњавом воћу ћете наћи и пуно протеина као и влакана.

5. РИБА

Риба помаже у убрзавању метаболизма, и смањује нападе глади и жеље за нездравом храном. Протеини у риби ће вас заситити, а ако једете лосос или туну, унећете у потребну дозу омега-3 масних киселина, које помажу у мршављењу и сагоревању масти.

6. СОЈА

Чаробна соја је одличан извор протеина, влакана и снажних антиоксиданата. Да све буде још боље, соја може да се користи на безброј начина. Убаците ову махунарку у супу, направите од ње пљескавице или је ставите у омиљени шејк. Не мења значајно укус, а пуна је хранљивих састојака који ће вам помоћи у борби против упорних масти на стомаку.

7. ЈАБУКЕ

Јабуке су фантастичне, и једне су од најздравијих намирница које би дефинитивно требало да једете свакодневно. Једна јабука средње величине садржи око пет грама влакана, а у њој се налази и пектин, који се сматра природним сагоревачем масти. Немају пуно шећера нити калорија, а пуне су витамина. зато су савршена ужина за оне који желе да смршају.

8. САЛАТА ОД ЗЕЛЕНОГ ЛИСНАТОГ ПОВРЋА

Под тиме се не подразумева само зелена салата, већ и млад спанаћ, кељ и било које друго зелено лиснато поврће. Оваква салата је препуна фитопротеина и богата је влакнима, па је одлучан избор за све који желе да смршају. Најбоље би било да уз ручак увек поједете једну велику салату од неколико врста зеленог поврћа, преливену са маслиновим уљем и соком од лимуна. Ако ово будете радили редовно не само да ћете приметити раслику у цантиметрима, већ ћете се и осећати боље и енергичније.

9. КИНОА

Пола шоље киное садржи 11 грама протеина и пет грама влакана, па је због тога и добила титулу суперманирнице. Направите од киное диван прилог уз оброк, уместо пиринча или кромпира. Иако још увек није распрострањења на нашим просторима, може да се нађе у продавницама здраве хране. Може да се користи у великом броју јела, и савршена је замен аза бели пиринач.

10. АВОКАДО

Још једна намирница која није уобчајена за наше просторе, али може лако да се нађе у радњама. Авокадо је једна од омиљених воћки манекенки широм света, и то баш зато што може да помогне у мршављењу. Ако поједете један авокадо, унећете 15 грама влакана, што значи да ћете дуго бити сити. Такође садржи велику количину добрих масних киселина.

Извор: Блиц / Фотографија: илустрација/пеxелс.цом