Danima stajali u redu za novi ajfon, ali ne da bi kupili telefon

0
435

Više stotina Rusa danima je odolevalo hladnoći i kiši u redu ispred jedne prodavnice telefona u Moskvi, čekajući početak prodaje novih Eplovih ajfona, ali kada su se vrata radnje otvorila niko nije ušao da kupi uređaj, izveštava Rojters.

Umesto toga, uzalud su pokušavali da prodaju svoja mesta u redu iskrenim obožavaocima Epla ispred prve ruske prodavnice u centru Moskve, koja će prodavati nove modele ajfona „Iks-Es“ (XS) i „Iks-Es maks“ (XS Max).

Računajući na veliko interesovanje za ovim smartfonima, zbog kojih se danima ne smanjuju redovi ispred prodavnica u Singapuru, Sidneju i drugim metropolama, prodavci mesta u redu ispred moskovske prodavnice su „utvrdili“ cenu za prvo mesto na 450.000 rubalja (7.000 dolara), navodi britanska agencija.

Za dalja mesta u redu su nudili „popust“, ali su na kraju svi ostali praznih šaka, bez realizovane prodaje, jer su stvarni kupci spremni da čekaju šansu za kupovinu ajfona „Iks-Es“ za 87.000 rubalja (1.300 dolara) ili „Iks-Es maksa“ za 96.000 rubalja (1.500 dolara). Šef prodavnice je izvikivao brojeve tiketa podeljenih ljudima u redu pozivajući kupce da uđu, ali se na njegove pozive niko nije odazvao.

Konačno, do vrata je došao čovek sa brojem 247, ruski fotograf Anatolij Dorošenko postao je prvi kupac jednog od Eplovih novih ajfona u Rusiji. Stigao je pred prodavnicu tog jutra i nije hteo da kupi pravo na preskakanje reda.

Za grupu prodavaca mesta u redu, od kojih su neki pocepali tikete i reklame s cenom koju traže za preskakanje reda, ovo iskustvo nije bilo potpuno traćenje vremena. „Hladno je. Nismo gladni, ali je vlažno i vetrovito. Ovakve situacije ujedinjuju ljude. Lepo smo se ispričali sa svima. Naravno, nismo zaradili novac, ali je bilo zabavno“, rekao je jedan od prodavaca mesta u redu, koji se predstavio kao Vladimir, prenosi Rojters.

Izvor: 021.rs / Foto: Ilustracija

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.