Potrošači u Srbiji najviše se žale na kvalitet patika i telefona

0
319

Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona.

U Beogradu je bilo najviše prigovora (55,4 odsto) i u Novom Sadu (19,9 odsto).

Najveći broj prigovora se odnosio na tehničku robu, a na drugom mestu je obuća.

„Posmatrano po predmetu prijave, najveći procenat potrošača u 2018. godini imao je problem sa nepoštovanjem zakonske garancije, a što praktično znači da veliki broj trgovaca i dalje ne poštuje svoje zakonske obaveze“, naveo je NOPS.

Dodaje se da je uvećan broj neopravdanih prigovora, a što je posledica nedovoljne informisanosti potrošača o svojim pravima, zakonskim procedurama i obavezama trgovaca.

Povećan je broj slučajeva proizvoda za koje su trgovci odbili reklamacije uz obrazloženje da je roba ispravna ili mehanički oštećena krivicom potrošača.

Takvi slučajevi, po tumačenju NOPS-a, zahtevaju dodatne stručne i tehničke analize kako bi se utvrdilo da li postoje nedostaci saobraznosti i ko je odgovoran.

Autor: Beta

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.