САВЕТИ: Пет здравих навика које можете усвојити у 2019.

Fotografija: Ilustracija/Pixabay.com

Иако су здрава исхрана и редовно вежбање важни, зашто не бисте прихватили нов приступ и направили ефикасан план како да побољшате своје здравље?

Постоји неколико здравих навика које не укључују свакодневну конзумацију салате, практиковање различитих дијета и напорне тренинге.

Наравно да не постоји ништа лоше у намери да почнете здравије да се храните и да побољшате своју фигуру, због тога људи често почињу с хируршким дијетама или потезима који могу да буду штетни по здравље, преноси портал Б92.

У наставку се налази листа од пет здравих навика које бисте требало да исвојите од почетка наредне године:

Водите бригу о свом менталном здрављу

Све је више оних који се широм света боре с неким обликом анксиозности или депресије и то више није табу тема. Уколико сумњате да имате неки од менталних поремећаја, немојте се либити да потражите стручну помоћ. На тај начин ћете себи у старту помоћи и учинићете да вам будућност буде лепша.

Правовремено откривање болести

– Што раније откријемо потенцијалне здравствене проблеме, бољи ће бити крајњи исход – саветује др. Сајмон Шели.

Данас су доступни разни тестови за дијагностификовање многих малигних обољења као што су рак коже, дијабетес и различити тумори. Ако на време приступите откривању ових болести, треба да имате на уму да ће и евентуални исходи бити повољнији за вас.

Позитивна слика о себи

Надолазећа година је право време да почнете да градите позитивну слику о себи. Док нездрав животни стил може да оштети ваше здравље, негативно мишљење о себи може имати чак и далекосежније последице.

Посластице

Престаните да набрајате себи шта вам све није дозвољено да једете, већ једноставно замените обрађену, нездраву храну за здравије, квалитетније опције уместо да престанете да једете све посластице од Нове године.

Издвојите време за опуштање

Још једно од важнијих правила када је реч о бризи о сопственом телу састоји се у томе да морате активно да одвајате време за опуштање, било кроз једноставну медитацију, јогу код куће, шетњу или читање неколико страница књиге сваке ноћи.

Извор: б92.нет