SAVETI: Pet zdravih navika koje možete usvojiti u 2019.

Fotografija: Ilustracija/Pixabay.com

Iako su zdrava ishrana i redovno vežbanje važni, zašto ne biste prihvatili nov pristup i napravili efikasan plan kako da poboljšate svoje zdravlje?

Postoji nekoliko zdravih navika koje ne uključuju svakodnevnu konzumaciju salate, praktikovanje različitih dijeta i naporne treninge.

Naravno da ne postoji ništa loše u nameri da počnete zdravije da se hranite i da poboljšate svoju figuru, zbog toga ljudi često počinju s hirurškim dijetama ili potezima koji mogu da budu štetni po zdravlje, prenosi portal B92.

U nastavku se nalazi lista od pet zdravih navika koje biste trebalo da isvojite od početka naredne godine:

Vodite brigu o svom mentalnom zdravlju

Sve je više onih koji se širom sveta bore s nekim oblikom anksioznosti ili depresije i to više nije tabu tema. Ukoliko sumnjate da imate neki od mentalnih poremećaja, nemojte se libiti da potražite stručnu pomoć. Na taj način ćete sebi u startu pomoći i učinićete da vam budućnost bude lepša.

Pravovremeno otkrivanje bolesti

– Što ranije otkrijemo potencijalne zdravstvene probleme, bolji će biti krajnji ishod – savetuje dr. Sajmon Šeli.

Danas su dostupni razni testovi za dijagnostifikovanje mnogih malignih oboljenja kao što su rak kože, dijabetes i različiti tumori. Ako na vreme pristupite otkrivanju ovih bolesti, treba da imate na umu da će i eventualni ishodi biti povoljniji za vas.

Pozitivna slika o sebi

Nadolazeća godina je pravo vreme da počnete da gradite pozitivnu sliku o sebi. Dok nezdrav životni stil može da ošteti vaše zdravlje, negativno mišljenje o sebi može imati čak i dalekosežnije posledice.

Poslastice

Prestanite da nabrajate sebi šta vam sve nije dozvoljeno da jedete, već jednostavno zamenite obrađenu, nezdravu hranu za zdravije, kvalitetnije opcije umesto da prestanete da jedete sve poslastice od Nove godine.

Izdvojite vreme za opuštanje

Još jedno od važnijih pravila kada je reč o brizi o sopstvenom telu sastoji se u tome da morate aktivno da odvajate vreme za opuštanje, bilo kroz jednostavnu meditaciju, jogu kod kuće, šetnju ili čitanje nekoliko stranica knjige svake noći.

Izvor: b92.net

POSTAVI ODGOVOR

Ostavite Vaš komentar
Unesite Vaše ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.