Ako želite da smršate, vrlo je važno brojanje kalorija. Ipak, neke namirnice su mnogo nezdravije nego što mislite.

Slatkiši bez šećera

Svi jako dobro znamo da slatkiši bez šećera nisu nužno dobri za vas osim ako ne spadate u grupu onih koji su prisiljeni da ih konzumiraju zbog zdravstvenog stanja

Ono što možda niste znali je da previše slatkiša bez šećera može da izazove dijareju. Naime, šećerni alkoholi koji se koriste u ovakvim slatkišima ne mogu da se do kraja svare pa izazivaju gasove.

Ćuretina

Ćureća salama je prepuna nitrata.

Nitrati su povezani s rakom u nekim laboratorijskim istraživanjima, a u kombinaciji s natrijumom štetni su za srce.

Prelivi za salatu

Svi znamo da treba da izbegavamo raznorazne prelive za salatu jer, koliko god dosadnu zelenu salatu činili ukusnijom, svi smo svesni da to bogatstvo ukusa dolazi s cenom.

Ono što možda ne znate je da su i bezmasni prelivi loši. Istina, imaju manje kalorija, ali imaju više šećera. Isto tako, nedostaje im vitamin E.

Pomfrit od batata(slatkog krompira)

Ako pazite na ishranu, verovatno ste čuli da je pomfrit od slatkog krompira zdraviji od običnog. Ali, to i nije baš tačno.

U organizam ćete uneti gotovo identičnu količinu kalorija, a sve ono korisno što slatki krompir ima, nestaje kad ga ispržite u vrelom ulju.

Orašasti plodovi 

Slani orašasti plodovi su ukusni i često se osećamo dobro kada tako ubijamo glad jer smo čuli da su zdravi. Ali, oni su mnogo slani i opterećujete svoje bubrege.

Kečap

Samo jedna kašika kečapa ima četiri grama šećera. To je više nego prosečan čokoladni keks.

Izvor: B92 / Foto: Ilustracija/Pixabay.com

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.